Rabu, 3 Oktober 2012

bl0g aQu dpt n0m 1..!!!

bru2 ini...sk0lah aQu mgAnjurkn ptAndingAn m0lah bl0g....aQu p0n c0ba nsb...aQu ngntAr bl0g aQu tuk ik0tt pyertAan yAa...pgiee td..tyme phimpunAn....tiba2 nmA aQu disebutt sbg pmnAng.....bAngga nyAa aQu..takk sngkA bl0g aQu yg biAsa2 shjA jdiee pmnAng..psertA laen bnyk ngk pndey dr aQu...bl0g cdA juAk kcAk2..p dh nsb aQu mnAng...hehe....><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cerita CINTA tentang kita

bermula satu kesah yg lucu..pengenalan dari fb...
suatu hari nya berinb0x ngAn Q...
khAirul: hye...leh knAl skk....
aQu: leh...skk dAa salah nyAa
khAirul: lehh mintakk n0m hp0n skk..???
aQu: mun Q skk m0x meri..??
khAirul: skk pAa lhAa(nda kcewa)..kmk skk patt maksa anak dara orang..p kmk tetap m0x mintak...hehe
aQu: hahaha...sama jax memaksa eyh..
khAirul: hehehe....
aQu: ktk merikk n0m ktk...klak kmk missed k0l ktk..
khAirul: 014_____
aQu: 0okk...

10 minitt kmudian...
nyAaa nunggah Q sayankkk....btApa BAHAGIA hidup Q tyme yea.....DUNIA MILIK KITA...hahaha....

adeQ Q yg terchentAaa...

adeQ Q yg terchentAaa...
MELZELRO REKAN....mbiax yg nakal...pintarr n cute..selalu menjadi penyeri hidup family Q....n selalu menjadi PEMBULI besarr lam family Q...Q lhAaa antara yg menjadi mangsa nyAa...