Khamis, 13 September 2012

rambut aQu



syA yakin bhawa setiap wanita mgilai rambut nyA sendiri.....!!

seperti wanita2 laen...aQu p0n mgillai rambut aQu sendiri...seeee...!!!!rambut aQu kian memAnjang....l0ve my hair....tak mAu gunting pendek ngk....kdak mbiAk bwh um0r bh.....just smpAn rambutt memAnjang...m0lah aQu lbh cute(perasan puji diri sendiri)...hahahahaha....!!!!bhhh.....bnyak org mdAh...lakey2 suka 0mpuAn rambut pnjAng...ya aQu smpAn rambut aQu pnjang...haha,,,biAr gerek aQu suka ngca0 rambut aQu bhh......sbutt psAl gerek...huhuhu...:'(....sefihh...bie klaiee ngn alex...huhuuhu....bl0wm baitt ngkk hubungAn t0x bhh...hrAp2 TuhAn mri jln pyelesAian utk sm0a t0x...mun ada j0doh...bie tetap syg nyA bhhh.......bhhhh...m0x outt l0x...lakkk tuliS bl0g ngkk......kisAh next ttg mendiAng....seypA 0whhh...waittt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............:D



sweett kn...bie in red c0lour.....hehe..><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cerita CINTA tentang kita

bermula satu kesah yg lucu..pengenalan dari fb...
suatu hari nya berinb0x ngAn Q...
khAirul: hye...leh knAl skk....
aQu: leh...skk dAa salah nyAa
khAirul: lehh mintakk n0m hp0n skk..???
aQu: mun Q skk m0x meri..??
khAirul: skk pAa lhAa(nda kcewa)..kmk skk patt maksa anak dara orang..p kmk tetap m0x mintak...hehe
aQu: hahaha...sama jax memaksa eyh..
khAirul: hehehe....
aQu: ktk merikk n0m ktk...klak kmk missed k0l ktk..
khAirul: 014_____
aQu: 0okk...

10 minitt kmudian...
nyAaa nunggah Q sayankkk....btApa BAHAGIA hidup Q tyme yea.....DUNIA MILIK KITA...hahaha....

adeQ Q yg terchentAaa...

adeQ Q yg terchentAaa...
MELZELRO REKAN....mbiax yg nakal...pintarr n cute..selalu menjadi penyeri hidup family Q....n selalu menjadi PEMBULI besarr lam family Q...Q lhAaa antara yg menjadi mangsa nyAa...