Selasa, 9 Ogos 2011

hari yg paling sedih bagi bie...


ittt s0ooo hurt.....!!!!!!first lAam hdup mrasakan nyAaa.....salah khAa aQu....??? pAa yg perlu bie watt tuk masa sekarang ialah truz bersabarr dgn c0baan yg melanda....Tuhan sayank akan 0wg yg banyakk bersabarrr....bie m0x Tuhan sayank bie....bie skk m0x jadi anak jAix.....huhuhuhuhu.....
nasib tyme bie cam t0x...0wg nAa salu dAa di cc bie ialah bujanx.....nyAa salu menemani bie tyme bie sedih2....bie untung dAa bujanx lAam hdup bie....bie harap bujanx kAan saluu dAa di cc bie slmAanyaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cerita CINTA tentang kita

bermula satu kesah yg lucu..pengenalan dari fb...
suatu hari nya berinb0x ngAn Q...
khAirul: hye...leh knAl skk....
aQu: leh...skk dAa salah nyAa
khAirul: lehh mintakk n0m hp0n skk..???
aQu: mun Q skk m0x meri..??
khAirul: skk pAa lhAa(nda kcewa)..kmk skk patt maksa anak dara orang..p kmk tetap m0x mintak...hehe
aQu: hahaha...sama jax memaksa eyh..
khAirul: hehehe....
aQu: ktk merikk n0m ktk...klak kmk missed k0l ktk..
khAirul: 014_____
aQu: 0okk...

10 minitt kmudian...
nyAaa nunggah Q sayankkk....btApa BAHAGIA hidup Q tyme yea.....DUNIA MILIK KITA...hahaha....

adeQ Q yg terchentAaa...

adeQ Q yg terchentAaa...
MELZELRO REKAN....mbiax yg nakal...pintarr n cute..selalu menjadi penyeri hidup family Q....n selalu menjadi PEMBULI besarr lam family Q...Q lhAaa antara yg menjadi mangsa nyAa...