Ahad, 31 Julai 2011

~~~p0sAaa~~~

Gara2 Q chenta glAaaakk ngAan khAirul...Q sanggup p0sAaa....hehehe....meskip0on Q hruz p0sa s0wang2...huhuhu...sedihhh :'(  buttanyway skk pAaa lhAaa...0wg mdh CINTA patt m0lah sese0rang melakukan perkara b0doh...hehe.....yeahhh i release thattt......u make me crazy by falling LOVE withh u h0ney...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cerita CINTA tentang kita

bermula satu kesah yg lucu..pengenalan dari fb...
suatu hari nya berinb0x ngAn Q...
khAirul: hye...leh knAl skk....
aQu: leh...skk dAa salah nyAa
khAirul: lehh mintakk n0m hp0n skk..???
aQu: mun Q skk m0x meri..??
khAirul: skk pAa lhAa(nda kcewa)..kmk skk patt maksa anak dara orang..p kmk tetap m0x mintak...hehe
aQu: hahaha...sama jax memaksa eyh..
khAirul: hehehe....
aQu: ktk merikk n0m ktk...klak kmk missed k0l ktk..
khAirul: 014_____
aQu: 0okk...

10 minitt kmudian...
nyAaa nunggah Q sayankkk....btApa BAHAGIA hidup Q tyme yea.....DUNIA MILIK KITA...hahaha....

adeQ Q yg terchentAaa...

adeQ Q yg terchentAaa...
MELZELRO REKAN....mbiax yg nakal...pintarr n cute..selalu menjadi penyeri hidup family Q....n selalu menjadi PEMBULI besarr lam family Q...Q lhAaa antara yg menjadi mangsa nyAa...