Sabtu, 23 Julai 2011

curang tak membawa apa2 kebaikAn....

Skk dAaaa fedAaahh Q t0x m0x curAang....bez ngkk setia...bahagiAa idup Q...hehehehe....
bujanx...usAaahh ktk raguui haty Q....haty Q hanyAa milik kam0oo....hanyAaa kam0oo..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

cerita CINTA tentang kita

bermula satu kesah yg lucu..pengenalan dari fb...
suatu hari nya berinb0x ngAn Q...
khAirul: hye...leh knAl skk....
aQu: leh...skk dAa salah nyAa
khAirul: lehh mintakk n0m hp0n skk..???
aQu: mun Q skk m0x meri..??
khAirul: skk pAa lhAa(nda kcewa)..kmk skk patt maksa anak dara orang..p kmk tetap m0x mintak...hehe
aQu: hahaha...sama jax memaksa eyh..
khAirul: hehehe....
aQu: ktk merikk n0m ktk...klak kmk missed k0l ktk..
khAirul: 014_____
aQu: 0okk...

10 minitt kmudian...
nyAaa nunggah Q sayankkk....btApa BAHAGIA hidup Q tyme yea.....DUNIA MILIK KITA...hahaha....

adeQ Q yg terchentAaa...

adeQ Q yg terchentAaa...
MELZELRO REKAN....mbiax yg nakal...pintarr n cute..selalu menjadi penyeri hidup family Q....n selalu menjadi PEMBULI besarr lam family Q...Q lhAaa antara yg menjadi mangsa nyAa...